O NAS
kim jesteśmy i co robimy

Kim jesteśmy

O nas

Witamy w XCamp – w miejscu, gdzie nasza pasja do podróży, miłości do wolności i zachwytu nad naturą przekształciły się w misję dostarczania niezapomnianych doświadczeń Tobie i Twoim najbliższym!

Mając siedzibę w Cekowie (k. Kalisza) oraz z oddziałami w Koziegłowach (nieopodal Poznania) i Szewcach (nieopodal Wrocławia), jesteśmy dumni z bycia oficjalnym dystrybutorem wiodących marek kamperów i przyczep kempingowych takich producentów jak Buerstner, Laika, Hymer Eriba i Etrusco (Grupa Hymer).

Naszym celem jest sprawienie, aby każdy Twój urlop stał się fantastyczną i niezapomnianą przygodą. Oferujemy sprzedaż, wynajem oraz serwis pojazdów autoryzowanych marek, a także dostęp do szerokiej gamy akcesoriów kempingowych od czołowych producentów.

W XCamp każdy szczegół jest ważny, ponieważ wierzymy, że prawdziwa wolność zaczyna się tam, gdzie kończy się codzienność… na drodze pełnej nieograniczonych możliwości!

Sprzedajemy, wynajmujemy
i serwisujemy pojazdy kempingowe

Nasza oferta w XCamp to nie tylko sprzedaż i wynajem. Specjalizujemy się również w dostosowywaniu pojazdów do indywidualnych potrzeb każdego klienta, oferując pełną gamę usług dopasowanych do życzeń podróżujących. Niezależnie od tego, czy marzysz o kamperze wyposażonym w najnowocześniejsze technologie, czy o przytulnej przyczepie gotowej na rodzinne wakacje, nasz zespół ekspertów zapewni Ci wsparcie na każdym etapie – od wyboru odpowiedniego modelu pojazdu, przez personalizację wnętrza, aż po serwisowanie i konserwację Twojego nowego domu na kołach.

Rozumiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo i niezawodność w podróży, dlatego nasze usługi serwisowe są prowadzone przez wysoko wykwalifikowanych techników, którzy używają tylko autoryzowanych części i najnowszych technologii diagnostycznych. Nasza oferta akcesoriów kempingowych obejmuje wszystko, co potrzebne do komfortowego i bezpiecznego podróżowania, od systemów nawigacyjnych, przez rozwiązania zwiększające wygodę użytkowania np. klimatyzację postojową, aż po innowacyjne rozwiązania z zakresu ekologii i zrównoważonego rozwoju.

W XCamp wierzymy, że każda podróż powinna być nie tylko przygodą, ale również odzwierciedleniem Twojego stylu życia i wartości. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów, oferując im nie tylko pojazdy, ale kompleksowe rozwiązania podróżnicze takie jak zorganizowane wycieczki naszymi kamperami z floty wynajmu.

Zapraszamy do odkrycia z nami świata bez ograniczeń, gdzie każda droga otwiera nowe możliwości, a wolność jest na wyciągnięcie ręki!

Poznaj nas

Narodzeni z pasji

XCamp, zrodzony z głębokiej pasji do podróży i przygód, początkowo rozwijał się pod opieką firmy Partner Maszyny. Z czasem, jak młode pisklę dorastające do pełni swoich możliwości, przekształciliśmy się w niezależną spółkę. Dzisiaj, z dumą posiadamy oprócz naszej głównej siedziby w Cekowie, także oddziały w pobliżu Poznania oraz Wrocławia. Nasz nieustanny rozwój i zaangażowanie w zapewnienie najwyższej jakości obsługi przynoszą efekty z każdym rokiem. Poniżej przedstawiamy kilka kamieni milowych z naszej historii, świadczących o naszej podróży od skromnych początków do obecnej pozycji na rynku.

Historia XCamp

31 paź. 2020

To właśnie tego dnia dotarły do nas pierwsze kampery. Laika Kosmo 509 i Laika Kosmo 212 stanęły na placu XCamp.

7-10 paź. 2021

Pierwsze targi karawaningowe, na których prezentowaliśmy naszą ofertę na sprzedaż oraz wynajem.

Wspominamy je z wielkim sentymentem.

25 paź. 2021

Po targach zorganizowaliśmy dla klientów poznanych na targach, wspólne rodzinne ognisko, by przy okazji dokładnie przyjrzeli się pojazdom z naszej oferty.

30 sty. 2022

XCamp to przede wszystkim ludzie. W trosce o nas i innych, angażujemy się i pomagamy lokalnej społeczności. Nasz kamper był schronieniem dla wolontariuszy na 30 Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

16 maj 2022

Aby poznać karawaning w samym sercu, braliśmy udział także w wydarzeniach branżowych jako zlotowicze! W maju 2022 r. gościliśmy się z wami na Warsaw Caravaning Festival.

23-25 wrz. 2022

Pojawiamy się w wielu miejscach, by coraz bardziej promować kulturę caravaningu. Mogliście nas zobaczyć między innymi na targach Agro Show!

21-23 paź. 2022

To kolejny rok naszego udziału w Caravans Salon w Poznaniu! Nasze stoisko miało już wtedy 300m2! Poznaliśmy wspaniałych klientów i zaopatrzyliśmy ich w cudowne kampery.

24 mar. 2023

Rok 2023 rozpoczęliśmy z impetem pojawiając się na targach Euro Target Show w Poznaniu!

23 czerw. 2023

To było wielkie wydarzenie!
Właśnie tego dnia otworzyliśmy nasz kolejny oddział w podpoznańskich Koziegłowach!

26-29 paź. 2023

Już 3 raz! gościmy na targach Caravans Salon w Poznaniu. Niesamowite emocje i Wy nasi klienci! Nasze stoisko wygrywa prestiżową nagrodę Złotego Akantu, przyznawaną firmom i organizacjom, które najlepiej rozumieją w jaki sposób nowoczesny expo marketing buduje wizerunek firmy i jej wartość biznesową. Dziękujemy serdecznie za te lata współpracy!

Wkrótce...

Idzie nowe…
Cały czas się rozwijamy i już niedługo ukończony zostanie kolejny, ważny etap naszej historii

Galeria

Stosunkowo mało czasu, a już tyle wspomnień. Twórz kolejne z NAMI!